søndag den 11. december 2011

Flyttekassen..

Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving  
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg hader flytteri og er flyttet en del gange i IRL i den sidste periode. 
Det er ligeså slemt med Cyberflyt. Hader det sgu' også der. 

Nåede at være på TV2 blog i 3-4 måneder og hva' sker der så.... ??

TV2 Bloggen Lukker !!
Dohhh..

Havde ellers fundet mig tilrette og hyggede mig godt i Cyber Landsby miljøet og så vupti..
Velkommen til blogspot. 
Ja, jeg har det lidt som at sidde på en banegård i en storby jeg ikke kender.
Spændende og udfordrende og ikke særlig trygt. 

Nå, men vi skal vel til det? 

Jeg håber at høre fra nogle jer af fra GammelBlog.  -- ALLE er velkomne --



Ja, sådan føler man sig jo i denne tid.
/A.O.



Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving Moving   



18 kommentarer:

  1. Kigger ind igen når dine flyttekasser er stablet.... 'hahaha'

    SvarSlet
  2. nårh, det er her du gemmer dig ;-)), og slå så det filter fra ;-)

    SvarSlet
  3. #.e-zen
    Var det kaffefiltret den gode 'ao' havde trukket over hovedet - altså rigtige mænd drikker espresso... 'hahaha'

    SvarSlet
  4. Spændende og udfordrende og ikke særlig trygt - lyder som om du lærer ;O)

    SvarSlet
  5. # jajaja-og
    Det er mere fornemmelsen af at være eksponeret for alverden..
    Det virker lidt mere andedams-agtigt i TV2
    :-))
    Her har jeg haft flere hundrede besøg uden at lave ret meget..
    Uhhhh Scary..

    SvarSlet
  6. arnold.o - ;O) ja reelt Scary eller spændende

    SvarSlet
  7. Tror bare man skal i gang. Jeg har haft lidt for meget andet at lave i den sidste tid. Arbejde f.eks. !!
    :-))
    Ville meget gerne Blogge noget mere. Det har på en eller anden måde fanget mig, men når man så kigger lidt på de gamle "hajer's" enorme blogproduktion igennem 5-10 år sååå.... bliver man udfordret.

    SvarSlet
  8. jeg forstår ikke hvorfor der ikke er en ikon af mig her, da jeg er tilmeldt som fast læser ?, nåh man finder vel ud af det hele hen af vejen ;-), godmorgen Nold.

    SvarSlet
  9. og filtret er stadig på ?, ihvertfald set herfra ;-)

    SvarSlet
  10. God-rigtig-dejlig morgen hr. Maler.
    Der er skam et fint billede af dig her på min side..
    Filter ??
    Nå, det burde være slået fra ??
    Hmm..??

    SvarSlet
  11. Grrr, det er min fucking pc så, sorry, og nu ser jeg også billedet, suk og en god dag til dig ;-)

    SvarSlet
  12. Jeg ser f.eks. INGEN faste læsere med IE
    (Tomt felt )
    ..men fire faste læsere med Chrome

    Bruger du Chrome ?
    Ellers prøv den lige og sig mig hvad du ser.

    SvarSlet
  13. er du forsvundet i flyttekasserne eller .. syntes der blev lidt stille

    SvarSlet
  14. Hej Jajaja-og

    Jeg har haft travlt op til jul .. så du har ret der har været meget stille.
    Jeg håber at komme tilbage i juleferien
    :-)

    SvarSlet
  15. Du skulle nu få flyttemand Olsen til at flytte de kasser for dig - men det kræver nok 2 ting - nemlig at du har en øl hjemme og at du ikke hedder Mejer... 'hahaha'

    SvarSlet
  16. Glædelig Jul og Godt Nytår herfra

    SvarSlet